De laatste blogs

De impact een customer journey: van eerste contact tot loyale klant

Ontdek hoe je een geoptimaliseerde customer journey kunt. Leer hoe je elke fase van de klantreis kunt verbeteren om de klanttevredenheid te verhogen, conversieratio’s te boosten en uiteindelijk je bedrijfsgroei te versnellen. Bonus: enkele praktische stappen en tips om je customer journey effectief te verbeteren.

Storytelling in marketing: hoe verhalen ons verbinden met merken

Een goed verhaal kan je helpen om een merk echt leuk te vinden. Maar waarom is dat zo? In deze blog vertel ik je hoe dat werkt.

De kracht van SEO: 15 tips die je direct kunt gebruiken.

Zoekmachineoptimalisatie (SEO) is een belangrijk onderdeel van jouw online aanwezigheid. In dit artikel lees je wat SEO is, welke soorten SEO er zijn en krijg je tips die je direct kunt toepassen.

In 8 stappen naar een sterke contentstrategie

Ontdek in onze blog hoe je een effectieve contentstrategie opstelt die je doelen ondersteunt, je merk versterkt, en je publiek betrekt.

De impact een customer journey: van eerste contact tot loyale klant

De impact een customer journey: van eerste contact tot loyale klant

Ontdek hoe je een geoptimaliseerde customer journey kunt. Leer hoe je elke fase van de klantreis kunt verbeteren om de klanttevredenheid te verhogen, conversieratio’s te boosten en uiteindelijk je bedrijfsgroei te versnellen. Bonus: enkele praktische stappen en tips om je customer journey effectief te verbeteren.